Τρίτη 18 Απριλίου 2023

Υποψήφιος βουλευτής Φλώρινας με την «Εθνική Δημιουργία» ο Δημήτρης Κεσίδης




Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι, ονομάζομαι Κεσίδης Δημήτρης, είμαι 39 ετών.

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στη Φλώρινα.

Έχω σπουδάσει πληροφορική και κατέχω τον μεταπτυχιακό τίτλο “Ειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα”. 

Διευθύνω δυο επιχειρήσεις, τον βρεφονηπιακό σταθμό ΔΙΑΝΑ και τον παιδότοπο “Το Κάστρο”, ενώ παράλληλα διδάσκω πληροφορική.

Είμαι παντρεμένος και έχω 3 παιδιά.

Προβληματίζομαι έντονα για το μέλλον της χώρας μου και των παιδιών μου, καθώς δεν θεωρώ ότι η επιδοματική πολιτική δίνει κάποια προοπτική. Βλέπω νέους, μορφωμένους, να μεταναστεύουν και να χάνουμε τα δυνατότερα μυαλά, ενώ παράλληλα έχουν ερημώσει όλες οι βιομηχανικές περιοχές.

Ανομία κυριαρχεί παντού, το βλέπουμε καθημερινά έξω από τα πανεπιστήμια, σε καταλήψεις, στις γειτονιές, στους δρόμους που μπορεί να κλείνει ο οποιοσδήποτε θέλει να διαδηλώσει. Και δυστυχώς πιθανότερο είναι να συλληφθεί ο αστυνομικός παρά ο ταραξίας.

Οι εκλογές πλησιάζουν και προτεραιότητα για όλα τα κόμματα του κρατισμού είναι να επανεκλεγούν τάζοντας επιδόματα και διορισμούς. Τα ευχολόγια δεν βοηθούν. Καμία προοπτική για την γεωργία, την κτηνοτροφία, την βιομηχανία, την μεταποίηση και οτιδήποτε παραγωγικό.


Έτσι το ΑΕΠ συρρικνώνεται, το δημόσιο χρέος μεγεθύνεται και οι επόμενες γενιές δεσμεύονται με νέα δανεικά. Επιτρέπεται μια χώρα ευλογημένη από κάθε άποψη, με ήλιο, θάλασσα, κλίμα να συμπεριφέρεται σαν τον φτωχό συγγενή της Ευρώπης;

Μοναδική προοπτική δίνει η Εθνική Δημιουργία, ο πολιτικός οργανισμός που εκφράζει τον φιλελεύθερο πατριωτικό χώρο με συνέπεια. Με συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις.

Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ προτείνει 4 μεταρρυθμίσεις που θα εκτοξεύσουν την οικονομία μας και την ευημερία των πολιτών:

  • Την εφαρμογή ενιαίου, σταθερού φορολογικού συντελεστή 15% (flat tax) για φυσικά και νομικά πρόσωπα
  • Την εφαρμογή ανώτατου συντελεστή ΦΠΑ 15%
  • Την κατάργηση όλων των φόρων που επιβάλλονται σε μη-εισόδημα ή σε εισόδημα που έχει ήδη φορολογηθεί
  • Όλα τα έξοδα αναγνωρίζονται και εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα

Με αυτό το απλό φορολογικό σύστημα, δεν θα υπάρχει κίνητρο για φοροδιαφυγή. Αντιθέτως, δημιουργεί κίνητρα για αύξηση των δαπανών. Έτσι, το χρήμα θα κυκλοφορεί περισσότερες φορές.

Επίσης, η παραοικονομία, η οποία υπολογίζεται στο 30-40%, θα βγει στην επιφάνεια και θα οδηγήσει γρήγορα σε σημαντική αύξηση του ΑΕΠ, με βελτίωση των μακροοικονομικών δεικτών, νέες και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας, αύξηση των φορολογικών εσόδων και των εσόδων των ασφαλιστικών ταμείων.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Εθνικής Δημιουργίας, Θάνο Τζήμερο και τον αντιπρόεδρο Φαήλο Κρανιδιώτη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και με τοποθέτησαν υποψήφιο του Νομού Φλώρινας στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές, της 21ης Μαΐου.

Με την υποψηφιότητα μου αυτή επιθυμώ να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι ώστε να γίνει η Ελλάδα ξανά χώρα παραγωγής: αγαθών, ιδεών, τεχνολογίας και πολιτισμού, σεβαστή στους φίλους και τρομερή στους εχθρούς.

www.neaflorina.gr 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου